"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

петък, 9 април 2010 г.

:-( -> осъзнах, че съм демоде


Осмелих се да си сверя часовника с живота на модерните 22-23-годишни градски момичета с книгата на Milla MicOff "Urban Jungle" (не е лоша, въпреки че лично на мен ми дойде в повече увлечението по Sex and the city... все пак, има добри моменти, както и самият блог, от където започва всичко). Но все още съм тъжна, защото:

-> нямам 40-годишен приятел-гей;

-> нямам нито една шнола от Evita Peroni;

-> вместо да сменям мъжете (на ден по 3 пъти), съм извършила най-големия грях - хванала съм си... шшшт, тихо (гадже)...;

-> и, по дяволите, не съм се напивала нито веднъж в Ню Йорк!

За съжаление, единственото за което си мечтая в момента е чаша лимонада в 5 сутринта на терасата, от която тук-таме се вижда по някой светещ панелен прозорец. И ми е красиво... демоде, ама какво да се прави.

8 коментара:

Petya каза...

Ти си уникат, а един уникат не се влия от модните тенденции, така че Ти си Ти и в никакъв случай демоде. ;-)

Plamena Markova-Koleva каза...

Благодаря за оптимистичното рамо, Петя ;)

Разбира се, всичко все още е в рамките на шегата, засега не съм проляла нито една сълза :D

Ondine каза...

Mdam!По дяволите, и аз не съм се напивала нито веднъж в Ню Йорк!Та Плами кога ще ходим значи да пием там та поне мъничко да заприличаме на модерни момичета?:P
/особено аз/ :D

Plamena Markova-Koleva каза...

Онди, тъкмо проверих - освобождават ми се няколко дни към 1 май. Да запазвам ли билетите, другарко по чашка ;)

Ondine каза...

Запазвай смело,но на 5-ти вали,гърми,трещи трябва да съм тук за състезание ..по акробатика:))))))

п.п.до тогава ще трябва да наваксам с приятеля гей и с шнолките:)))))

MadWizard каза...

може да не съм жена, но пък се се отрязвал сериозно в NY

أمل каза...

значи и аз съм супер демоде...ама сууупер! :))

Plamena Markova-Koleva каза...

Сууупер, Bia ;)

Да записвам ли и теб за напиването в Ню Йорк, че като гледам и MadWizard е модерен...