"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

сряда, 7 март 2012 г.

"Брук няма спирачки", а аз искам карамфили!

Седя си с навита хавлия около мократа коса...

и се сещам за един филм от преди не-знам-си-колко-години, в който главните герои си размениха местата, та мъжът стана жена и жената мъж. 8 минути търсих и го изрових - цък...

та седя си все така с хавлията, усещам, че косата ми е мокра и се чудя дали някой ще ми подари утре карамфил. Сигурно не. Вече кой подарява карамфили? На мен пък ми напомнят за нещо много мило и нежно. За съжаление, не мога да си спомня какво.

За 15 минути се отплесвам 2 пъти. Започнах с идеята да пиша нещо друго... хавлията падна върху клавиатурата... момент.

17 минути по-късно. Някой се прибира... втори момент.

19 минути по-късно минавам по същество, каквото ще да става. Цялото ми вдъхновение дойде от една (не)очаквана реплика преди по-малко от час:

"Брук няма спирачки".

Сещате ли се от къде е?

Почивният ми ден не е същият, ако не се вживея максимално в някой случва-се-и-да-е-тъп сериал. Та днес буквално стоях с отворена уста около половин минутКа пред телевизора, докато установявах, че Брук се целувала със сина на Рич. Ха! След това се смях, леко на глас, около още половин минутКа на себе си. Нали се сещате - че още се връзвам на този сериал.

Планирам тази вечер да се посмея още поне около половин минутКа на глас, та да ги закръгля.


8 коментара:

who I used to be каза...

Днес обсъждахме този ВЕ-ЛИК сериал, с идеята, че вече може би е свършил... Върви ли още?! :D
А за карамфилите и аз се чудя същото... Имам хубавото усещане, че някой ще се сети! :P Ако не, с една колежка вече си направихме подаръци за утре - цветенце в саксийка! :D Подготвени сме за разочарование! :D

Plamena Markova-Koleva каза...

Рени, този сериал никога няма да свърши :D Забавно е да го хващаш веднъж в месеца.

Моите поздравления за вашия план Б. И аз ще се подготвя с такъв ;)

Violka-Antevasin каза...

Боже как ненавиждам карамфили!!!
Честит Празник, аз подарявам такива :D

Анонимен каза...

Колко епизода има серияла?

Отговор: 6323 :)

http://www.imdb.com/title/tt0092325/

Plamena Markova-Koleva каза...

:))))

Всъщност дали някой знае със сигурност колко ще има?

Анонимен каза...

Това само извънземните могат да го кажат - колко епизода ще има.
Аз имам един по-важен въпрос - не заслужавам ли и аз да имам снимка, когато изливам цялата си философия тука и там? Поне половин или дори и една трета. Няма справедливост. Затова и сериалът ще продължи вечно!

Plamena Markova-Koleva каза...

А що нямаш снимка, Уизи?

Анонимен каза...

И аз това се чудя. Нещо тука не излиза. А знаеш ли каква съм симпатяга на нея ;)