"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

петък, 21 октомври 2011 г.

Всеки ден ли се разделяте с любимите си?

Мислите ли, че е минала модата на дългите връзки?

Поводът дойде от статия в сп. "Блясък" с "бляскавото" заглавие "Ексклузивно! Емилия признава какво ги раздели с Коко". Та ето какво пише в края:

"По мнение на певицата в 21 век раздялата между двама души не трябва да се приема както едно време. "Днес това се случва всеки ден и е нещо естествено, така че няма нищо толкова... стресиращо"

Не знам как е било едно време. Но мен и сега, в 21 век, би ми било тъжно, че и стресиращо. Може би вече не е модерно и да се "обвържеш по любов"? Само докато го пиша се чувствам ретро...


12 коментара:

Рени Чакърова каза...

То затова на тези, на които не им е стресираща раздялата, им се носи такава "слава". На мен ми харесва твоето ретро. И аз искам... :)

P.S. А чадърът ви е още по-ретро! :D

Plamena Markova каза...

Рени, щом не ти е проблем (въпреки че сме в 21 век), ти пожелавам такова ретро. По мое мнение е хубаво :)

Хаха, и чадърът викаш ретро... :D

Nadinka каза...

И аз съм ретро, ама според друготе сме си чиста проба смотанячки :D

Сега сериозно - факт е, че има все повече млади и самотни хора, и то не защото връзките не са модерни, а защото разочарованията в даден момент те отказват..

Dodi Markov каза...

Всички обичаме ретрото...

Надинка е права:
"факт е, че има все повече млади и самотни хора, и то не защото връзките не са модерни, а защото разочарованията в даден момент те отказват.."

Поздрав за госпожиците, без връзки:-/

Plamena Markova каза...

Надинка, не споря. Отношенията между хората са сложно нещо. Но върху всяка връзка трябва да се работи, грубо казано, защото тя никога няма да бъде идеална.

Plamena Markova каза...

Понеже съм временно разделена и аз се почерпих с поздрава на Доди :D

Nadinka каза...

О, повярвай ми, има връзки, върху които даваш всичко, работиш, мъчиш се, искаш да стане и не се получава. Особено, ако усилията са само от едната страна. Тогава се разделяш с кеф и правиш парти. От опит мога да ти кажа, че с такъв човек имам чудесни отношения откакто не сме гаджета ;)

All the single ladies, all the single ladies :D

Plamena Markova каза...

Хехе, радваш ме :)

Valkocompany каза...

Обичате ретро :)
Ето ви едно - Col cuore in gola
http://www.cultreviews.com/reviews/col-cuore-in-gola/

Plamena Markova каза...

:)

Violka-Antevasin каза...

Хм.. достатъчно е понякога и само един куршум за да те погуби!
Аз съм много съгласна с Надинка, въпреки, че е доста тъжна статистиката.
Понякога просто не е писано на всеки да има щастието да е... "ретро"

Петя каза...

И аз се присъединявам към ретрото. Ама най-, най- ретрото!