"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

петък, 21 октомври 2011 г.

Всеки ден ли се разделяте с любимите си?

Мислите ли, че е минала модата на дългите връзки?

Поводът дойде от статия в сп. "Блясък" с "бляскавото" заглавие "Ексклузивно! Емилия признава какво ги раздели с Коко". Та ето какво пише в края:

"По мнение на певицата в 21 век раздялата между двама души не трябва да се приема както едно време. "Днес това се случва всеки ден и е нещо естествено, така че няма нищо толкова... стресиращо"

Не знам как е било едно време. Но мен и сега, в 21 век, би ми било тъжно, че и стресиращо. Може би вече не е модерно и да се "обвържеш по любов"? Само докато го пиша се чувствам ретро...


12 коментара:

who I used to be каза...

То затова на тези, на които не им е стресираща раздялата, им се носи такава "слава". На мен ми харесва твоето ретро. И аз искам... :)

P.S. А чадърът ви е още по-ретро! :D

Plamena Markova-Koleva каза...

Рени, щом не ти е проблем (въпреки че сме в 21 век), ти пожелавам такова ретро. По мое мнение е хубаво :)

Хаха, и чадърът викаш ретро... :D

أمل каза...

И аз съм ретро, ама според друготе сме си чиста проба смотанячки :D

Сега сериозно - факт е, че има все повече млади и самотни хора, и то не защото връзките не са модерни, а защото разочарованията в даден момент те отказват..

Detelin Markov каза...

Всички обичаме ретрото...

Надинка е права:
"факт е, че има все повече млади и самотни хора, и то не защото връзките не са модерни, а защото разочарованията в даден момент те отказват.."

Поздрав за госпожиците, без връзки:-/

Plamena Markova-Koleva каза...

Надинка, не споря. Отношенията между хората са сложно нещо. Но върху всяка връзка трябва да се работи, грубо казано, защото тя никога няма да бъде идеална.

Plamena Markova-Koleva каза...

Понеже съм временно разделена и аз се почерпих с поздрава на Доди :D

أمل каза...

О, повярвай ми, има връзки, върху които даваш всичко, работиш, мъчиш се, искаш да стане и не се получава. Особено, ако усилията са само от едната страна. Тогава се разделяш с кеф и правиш парти. От опит мога да ти кажа, че с такъв човек имам чудесни отношения откакто не сме гаджета ;)

All the single ladies, all the single ladies :D

Plamena Markova-Koleva каза...

Хехе, радваш ме :)

Valkocompany каза...

Обичате ретро :)
Ето ви едно - Col cuore in gola
http://www.cultreviews.com/reviews/col-cuore-in-gola/

Plamena Markova-Koleva каза...

:)

Violka-Antevasin каза...

Хм.. достатъчно е понякога и само един куршум за да те погуби!
Аз съм много съгласна с Надинка, въпреки, че е доста тъжна статистиката.
Понякога просто не е писано на всеки да има щастието да е... "ретро"

Petya каза...

И аз се присъединявам към ретрото. Ама най-, най- ретрото!