"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

четвъртък, 1 ноември 2012 г.

"Работа вършим всякаква", ФенерЪт и екскурзия до...

... Владиславово

Епизод 1-ви

Вторник... вечерта.

Напрягам си мозъка, но май не греша... актьорският ми дебют се състоя тази седмица, в навечерието на Деня на народните будители. Нестандартен финал на 12-часовия работен ден.

В ролята на "луд-студент-номер-10-и-номер-14-явяващ се на държавен изпит по Медицина". Не си забравих репликите. Компромати май няма. Толкова по темата :)

Епизод 2-ри

Сряда... вечерта.

Първият ми Хелоуин след работа. Беше забавен. Стънчо направи ФенерЪт... аз направих спагети... двамата заедно гледахме... ВИП Брадър, докато чакахме страшният филм да се изтегли.


(Майтап - телефонът ми прави по-хубави нощни снимки от фотоапарата! Хвана ли ви страх от часовника в горния десен ъгъл, а, а? Тотално търсен ефект.)

Тъкмо решихме, че това ще ни е ХелоуинЪт и взехме, че се разсънихме. Та в крайна сметка гледахме страшен филм. Учудващо, не беше нито смешен, нито тъп. Chained.

Епизод 3-ти

Четвъртък... сутринта.

В Деня на будителите се събудихме сравнително рано. И то с план. Да видим кв. Владиславово, и по-специално огромен магазин 2-ра употреба. Определено във въздуха витаеше изследователския дух.

Брей, това Владиславово много далеч ми се стори :) Бива ли някой да е толкова неориентиран в собствения си град?! Но магазинът беше... уау голям! Взехме си това-онова... в цифри - около 3 килограма :)

(Вече съм горд притежател на зимна рокля с рисувани футуристични къщи, дървета и гъби, която вероятно няма да се осмеля да облека навън, но е цяло бижу :D)

Няма коментари: