"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

четвъртък, 27 декември 2012 г.

Следколедно... диетично подсладено

Пък на Запад било модерно да ти опаковат подаръка заедно с касовата бележка. За да си го върнеш в магазина после.

Пък аз не получих нито един подарък с касова бележка. Защото живея на Изток, където хората си правят труда да се опознаят. Та подаръците ми са право в десятката. Ще прощаваш, мода!

Днес беше първият междупразничен работен ден в живота ми. Не съм очарована и не очаквам да стана фен. Поне се съсредоточих да си направя следколедна равносметка:

Истинска елха - даже две.

Когато задуха абсурдният вятър в сряда сутринта и стана толкова абсурден в четвъртък (че си стояхме принудително вкъщи), вече виждах как това чудо ще се спре чак на 25-и сутринта. Т.е. никой луд нямаше да излети да купи елха. Евала на лудия човек, който още в четвъртък вечерта купи елха! Истинска и миришеща, разбира се. И, за да бъде още по-забавно, тази година празнувах за първи път Коледа в Стара Загора... където имаше още една елха. Истинска и миришеща :)




Голямо празнично преяждане - половин... клонящо към никакво.

Не знам при вас как е коледната ситуация, но аз не обичам усещането, че току що съм изяла Дядо Коледа, заедно с всичките подаръци, шейната, че и елените. Тази година само коледният обяд успя да се промъкне покрай (желязната ми) воля... но успяхме да си върнем надмощието.  

Коледни пожелания - срам!

Искрено се извинявам на всички, които пропуснах да поздравя първа... може би това са всички? И картички не съм пращала. Но пък ще ви изненадам, когато най-малко очаквате (хЪхАхО).

Коледни подаръци - о, да!

И списък направих, и колички пълнихме, и кошнички разнасяхме из магазините. Предколеден кеф.

Следколеден комар - един!

Току що ми бръмна на ухото. Комарите не живееха ли само през лятото? Може би радиаторът в стаята ми мистериозно е достигнал температурата от 27 градуса? Коледно чудо?

8 коментара:

Detelin Markov каза...

Плами, за догодина се обади, че искаш истински елхи :D Мога да ти намеря известно количество стотици хиляди бройки и все миришещи и истински. :)

Plamena Markova-Koleva каза...

Четири ще ми бъдат достатъчни :D

Да не планираш елхова търговия, Доди?

Detelin Markov каза...

Нем, стана ми забавно, как обясняваш за естествените елхи :)

Violka-Antevasin каза...

Ей, стига сте секли елхи! :) После съдите ли нови, а-а-а!?

Detelin Markov каза...

Вио, тя моята си е естествена. Взех я на заем от една поляна до вкъщи и след седмица ще я върна при другарчетата и.

Plamena Markova-Koleva каза...

В моя защита първата вече си беше отсечена, а втората си е планинска, паднала самичка ;)

Violka-Antevasin каза...

Така съм съгласна - да прибереш свободно паднала елха е хубаво и хуманно, и на заем може :)))))))

Plamena Markova-Koleva каза...

Ами, Вио, то това сме си ние - хубави и хуманни ;)