"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

вторник, 8 май 2012 г.

За страха от високо

Високо? Не, мерси...

... ама кой ли ме пита :)

Не знам как така се случва, че в последно време всяка екскурзия се оказва тест за моя страх от високо. Все още не са ме "скъсали", но минавам на косъм. Да речем с тройка... ако можеше да има "2 на релси".

Вчера отидохме за първи път до Ловеч. Хареса ми. Всичко течеше по мед и масло... или слънце и сандвичи... докато разглеждахме Ловешката крепост


вървяхме по закрития мост на Кольо Фичето

навлязохме в Деветашката пещера (магическо място)

И стигнахме до Крушунските водопади.

Всичко започна добре - асфалтирани, широки и равни алеи с пейки. Досущ като парк с указателни табели.

Докато асфалтът не изчезна, пътеките не станаха все по-тесни и стръмни, а хората - доста повече. И все още ми беше интересно, дори забавно.

Докато не стигнахме до едни мостове, които се клатеха. Обаче не ме достраша. И тъкмо щях да се поздравя за напредъка, когато... стигнахме до почти отвесни стълби, които отиваха нагоре. Блокирах. И осъзнах какво значи панически страх от високо. Много неприятно усещане. Но ги минах - бясна на Станислав и с уговорката, че няма да се връщаме от там.

Разбира се, върнахме се пак от там :) А аз бях бясна още известно време.

Сега се чудя - дали най-добрият начин да се справиш със страховете си е да се изправиш срещу тях? И дали е подло да се цупиш на човека, който се опитва да ти помогне?

7 коментара:

Violka-Antevasin каза...

Хахах милата, герой! Аз поне от високо нямам страх. Ооо, Крушунските водопади са ми мечта да ги видя на живо, че до сега само на филм и от тогава се влюбих в идеята. Бих ти сложила +1 обаче си изтрих профила и сега не иска да слага +1 :D:D

Nezzo каза...

Подличко е Плам, но в момент на заслепена ярост може и с парцалките да го изядеш. А иначе знам, че точно фобии се лекуват с изправянето срещу тях, някак омаловажава страна и го прави нерационален.

Valkocompany каза...

Добро попадение като дестинации. Липсва само Старо Стефаново.

Plamena Markova каза...

Вио, кой филм са снимали там?

Nezzo, дано си права, че вече ми писна да се излагам :D

Val, това трябваше да бъде първата ни спирка, преди Ловеч. Обаче не видяхме нито табели, нито нищо, което да ни ориентира, и продължихме напред.

Violka-Antevasin каза...

Беше на някакво предаване... ама как се казваше... По Бтв за пътуване имаше по едно време...(Оф,забравих му името сега)

Plamena Markova каза...

Може би "Глобусът" с доведената щерка на Аня Пенчева... Карина-нещо-си? Беше интересно предаване.

Violka-Antevasin каза...

"Глобусът" точно! :))) Да, много ми харесваше предаването и даже леко и завиждах на водещата за обиколките. Беше в поносим час за ставане, по обед някъде :D:D:D