"Of all the words of mice and men, the saddest are, "It might have been." Kurt Vonnegut

събота, 9 октомври 2010 г.

Защо българският влак е моето второ "аз"?

Защото обича безобидните щуротии... например докато в първа класа е кучешки студ, то във втора парното достига неподозирани висоти.

Защото не умее да си чисти прозорците и следва култовата философия "Щом все още се вижда навън, страшно няма".

Защото обича да прави подаръци - на един залез през прозореца, на друг неочакван спътник в купето, на трети - 50% намаление.

Защото си има своите безгрижни моменти и умее да превърне едно двучасово пътуване в четиричасова одисея :)

Защото очевидно обича да пътува.

Защото не е фен на високите скорости.

Защото забранява да се пуши в помещенията му - в тоалетните също!

Защото любимата му гара за почивка е варненската...

... а старозагорската е неговата слабост ;)

9 коментара:

Ondine каза...

A Варненската гара е като Бургаската :P
:D

p.s.опитвам се да се сетя откога не съм се качвала на влак и май е над 10г....

lenival каза...

Обичам влаковете. В тях ми е някакси сигурно.А и звукът "ту-тууу-туп!" от колелетата е безценен.Там можеш да си четеш книжка или просто да позяпаш България през прашния прозорец...

Влаковете са едно от малкото романтични неща останали в днешно време. Поне за мен.

:")

Plamena Markova-Koleva каза...

Съжалявам, Онди, но е недопустимо при такава хубава гара да забравиш влаковете :р

Ако имаш късмет, вече можеш да улучиш и някой "по-европейски" влак ;)

Plamena Markova-Koleva каза...

Ама сме се събрали само романтици тук. Насладете се на хубавата вечер, момичета :)

И специални български поздрави за далечното Лени :р

Ondine каза...

:)))Поправям се..на български влак не съм се качвала иначе на пролет се качвах ;)/от Аркоре до Милано/ :P

Плами,като студентка редовно използвах влаковете,но сега никак не ми е удобно/с деца на море :P/ ;)

Поздрави и хубава вечер!:D

Petya каза...

... защото през горещите летни дни предлага и безплатна сауна на пътниците си, както и неотварящи се или незатварящи се прозорци :) Разбира се, на който не му харесва, да не се качва. Лятото се возих в спален вагон и трябва да призная, че останах приятно изненадана. Всичко зависи от очакванията- колкото по-малко,толкова по-малки разочарования.

Alhzar каза...

Ами тя Лени пак ми е взела думите... хаха, дори и в Испания я бива да ми чете мислите.

Колкото до влаковете е готино когато до дестинацията ти няма друг транспорт освен влак. Но вече рядко се случва подобно нещо. И винаги съм предпочитала влака пред отвратителните, тесни и гадни автобуси. Не не...
Класиката си е класика.

Plamena Markova-Koleva каза...

Онди, возила съм се и на немски влак и да ти кажа чувствах се по същия приятен начин, явно е въпрос на нагласа :) Иначе на път с деца май по-удобно от влака е само собственият автомобил.

Петя, това са още от любимите щуротии на влака :р

Nezzo, именно с автобусите съм преживявала най-неприятните си пътувания. Права си - класиката си е класика ;)

lenival каза...

Аз нямам претенции на чия територия са релсите... просто винаги ми е било добре да пърувам с влак. А зимата е такава красота...снегът наоколо и само една тяяясна пъртина направена от парните локомотиви. Малко ми е тъжно, че в днешно време така сме занемарили влаковете си. Те са вярни и изпълнителни помощници, трябва им само малко помощ. :")